Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kjøkkenlopper…

Hei igjen! Her kommer et lite kvelds inlegg med noen bilder i fra kjøkkenet. Egentlig har jeg vært sparsom med bilder herifra, uten at det er noen spesiell grunn til det. Så jeg får vel bøte litt for det fremover, og vise litt mer av husets hjerte! :)

DSC01583

Fremfor det ene kjøkkenvinduet har jeg hengt opp diverse loppefunn i zink. Ting som jeg ikke bruker til vanlig, men som jeg syns det er fint å pynte med.

DSC01564

Denne zink kannen og fatet i bakgrunnen kjøpte jeg for 70 kroner på bruktbutikken. Det vises kanskje ikke så godt på bildet, men både kannen og fatet er kjempestort!

DSC01567

Dl måleren er kjøpt på samme plass, og den har kjempefin patina. Er så fint å pynte med zink på kjøkkenet synest jeg, det gir et litt røft preg i et ellers ganske så hvitt miljø hjemme hos meg.

Nå kaller sofaen, det skal bli herlig å legge seg strakt ut å se på tv. Men først vil jeg igjen få takke alle dere som har lagt igjen noen spor her hos meg, setter såå utrolig stor pris på det! :) Ha en fin kveld!

Yorum Gönder

0 Yorumlar